Werkwijze Van Heemskerk
Coachen is maatwerk. Afhankelijk van je coachvraag en jouw persoonlijkheid, bepalen we samen de aanpak en instrumenten die voor jou het meest effectief en efficiënt zijn. Om dit grondig en gefundeerd te kunnen doen, is het eerste kennismakingsgesprek van essentieel belang. Ik neem dan ook graag de tijd om als coach de mensen te leren kennen met wie ik ga samenwerken. Deze samenwerking resulteert, zoals heel concreet bij de verschillende coachingsdiensten omschreven, in een plan van aanpak.

Trainingen
In bepaalde situaties kan het zinvol zijn om naast het coachingstraject een training te volgen. Trainingen kan ik eveneens op maat aanbieden om individuen, groepen of organisaties te ondersteunen in hun bewustzijnsontwikkeling en vergroting van hun vaardigheden.

Neem contact op met Van Heemskerk
Wilt u meer weten over mijn werkwijze bij coaching en trainingen? Of wenst u meer informatie over de inhoud van de diensten die ik aanbied? het bepalen van de beste coachingsmethode of de trainingen die ik aanbied? Neem dan vrijblijvend contact met me op.