Loopbaancoaching

Zo nu en dan vraag jij je af of de gekozen loopbaan wel voldoende perspectief biedt. De gekozen carrière biedt je immers pas echt voldoening als jij jouw talenten optimaal kan ontwikkelen en benutten. Het kan ook zijn dat je een probleem hebt in de huidige werkrelatie, bijvoorbeeld doordat je te maken krijgt met een reorganisatie, nieuwe werkwijze of functie.

Loopbaancoaching is bedoeld voor iedereen met de ambitie om eruit te halen wat erin zit. Als ervaren coach kan ik jou ondersteunen om het maximale uit jezelf en je loopbaan te halen.

"Het coachingstraject heb ik als zeer stimulerend, prettig en resultaatgericht ervaren. We hebben de coachingscirkel meerdere malen kunnen afronden: situatie bepalen, tot inzicht komen, handelingsalternatieven op een rij zetten, tot actie komen en de vruchten plukken van het resultaat. Inclusief vieren! Ik ben niet alleen trots op het profiel als resultaat komend uit het traject, maar ook zeker over de weg ernaartoe. Tijdens het bewandelen van die weg was Harry op de juiste momenten spiegelend, stimulerend, confronterend en bovenal coachend. Door zijn interventies kon ik de regie houden, op het beoogde pad blijven en ruimte maken voor meer verdieping.”

Marieke Stobbe
Hoofd Externe Plaatsingen Presikhaaf Bedrijven

Wilt u meer weten over loopbaancoaching of wilt u vrijblijvend advies over de toepasbaarheid van deze coachingsdienst op uw situatie? Neem dan contact op met Harry van Heemskerk.