Uit de praktijk: Loopbaancoaching
De praktijk kent vele voorbeelden waaruit de toegevoegde waarde van (loopbaan)coaching blijkt. Zoek jij als werkgever of werknemer antwoord op één of meerdere van de onderstaande vragen of situaties? Wil je weten hoe ik hen help antwoord op deze vragen te vinden of hoe we samen die situaties aanpakken? Lees dan ook meer over de dienst loopbaancoaching.

Ik ben toe aan een volgende stap in mijn carrière.

Hoe krijg ik mijn passie en inspiratie weer terug in het werken?

Kan ik nog meer van mijn talenten benutten en ontwikkelen in mijn werk?

Hoe zet ik mijn kwaliteiten en vaardigheden in en welke wil en kan ik verder ontwikkelen?

Hoe kom ik aan werk waarin ik op mijn best kan zijn?

Ik wil weten welke baan echt bij mij past.

Als werkgever zoek ik hulp voor ‘vastgelopen’ werknemers.

Ik wil mij weer energiek en gezond voelen in mijn werk.

Hoe krijg ik mijn werk in balans met mijn privéleven?

Wat zijn mijn sterke en minder sterke kanten en kan ik deze optimaal gebruiken in mijn huidige functie?

Volg ik wel mijn eigen koers?

Wat zijn mijn innerlijke drijfveren?

Ik functioneer niet volgens mijn werkgever.

Welk loopbaanperspectief is voor mij het meest inspirerend?

Voor Referenties

Neem contact op met Van Heemskerk
Herken jij je in bovenstaande situaties of zoek je ook het antwoord op een of meerdere vragen? Neem dan contact op met Harry van Heemskerk voor een vrijblijvend gesprek of lees meer over de dienst loopbaancoaching.