Teamcoaching

Je wilt (nog) meer uit je team halen. Je vraagt je af: hoe werken we samen in deze tijd van de pandemie? Hoe creëer ik in mijn team meer openheid, veiligheid en onderling vertrouwen? Hoe realiseer ik dat we beter naar elkaar luisteren, dat we elkaar feedback geven en openstaan om feedback te ontvangen? Hoe leer ik mijn team om effectief om te gaan met verschillen, met conflicten en veranderingen, hoe vergoot ik de betrokkenheid en het eigenaarschap? Hoe zorg ik dat mijn team resultaat verantwoordelijk wordt en de resultaten (nog) beter worden?

Als ervaren coach kan ik jou en je team maximaal ondersteunen om je team nog succesvoller te maken. Ik zie het als voordeel dat ik zelf met plezier vele jaren leiding aan teams heb gegeven en de dilemma’s vanuit het vak van manager aan den lijve heb ondervonden.

"Harry heeft ons MT en medewerkers zeer succesvol begeleid naar resultaatverantwoordelijke teams. De resultaten van de teams zijn verbeterd en individuele medewerkers hebben zich verder kunnen ontwikkelen. Zijn handelswijze - zowel individueel als in de teams - kenmerkt zich als verbindend, scherp, down to earth, toegankelijk en mensgericht. Harry is gesprekspartner op alle niveaus, weet visie en operatie te verbinden, werkt resultaatgericht en zorgt vooral voor een zeer prettige vertaling van opdracht naar uitvoering en interventies."

Bart-Jan Timmerman
Districtsmanager Uitkeren UWV Utrecht/Flevoland.

Wilt u meer weten over teamcoaching of wilt u vrijblijvend advies over de toepasbaarheid van deze coachingsdienst op uw situatie? Neem dan contact op met Harry van Heemskerk.