Over Harry van Heemskerk
Mijn passie is het begeleiden van mensen in hun groei. Door mijn achtergrond en ervaring werk ik meestal met managers en hun omgeving, zoals directe medewerkers, teams en de organisatie. Het begeleiden van jouw groeiproces als mens en manager is een fascinerend proces waarin we samen zoeken naar wat jij nodig hebt en wat voor jou werkt in de praktijk van alle dag.

Beter worden in wat je doet

Bijna ieder mens heeft een innerlijk verlangen om te groeien en nog beter te worden in wat hij doet. Misschien kies je als manager bewust om je persoonlijke effectiviteit te vergroten en wil je meer uit je team en organisatie halen. Het kan ook zijn dat je daar niet voor kiest, maar dat je prestaties verminderen zonder dat je weet waar dat aan ligt en daarom niet weet hoe je hiermee moet omgaan.

Van Heemskerk kan helpen
In beide gevallen kan ik je als coach helpen bij het vinden van nieuw perspectief, het maken van keuzes en het zetten van nieuwe stappen. Stappen waar jij je goed bij voelt en waar werkplezier en resultaat hand in hand gaan.

Vanuit gevoel én verstand
De basis van waaruit ik werk is echt contact. Door mijn belangstelling voor mensen en inzichten in organisaties voel ik snel en goed aan wat er bij jou speelt. Met veel plezier heb ik vele jaren leiding gegeven. Ik heb de dilemma's van het vak van manager aan den lijve ondervonden en heb daarnaast een ruime ervaring als coach. Om jou te laten excelleren, gebruik ik mijn intuïtie, mijn opgedane kennis en ervaring. Dat doe ik met liefde, scherpte, humor en diepgang.

Wil je meer van me weten?
Deze pagina is opgezet om je meer inzicht te geven in Harry als persoon. Wil je meer weten over Harry als coach? Bekijk dan eens de volgende pagina's:

- Werkwijze
- Kennis
- Werkervaring
- Aangesloten bij de NOBCO

Wil je mij voor je laten werken om jezelf als manager naar een hoger niveau te tillen? Neem dan contact met me op voor een vrijblijvende afspraak.

- Harry van Heemskerk