De werkervaring van Harry van Heemskerk
Performance, leren, ontwikkelen en veranderen lopen als een rode draad door mijn veelzijdige werkervaring. Als manager heb ik vijftien jaar leiding gegeven op operationeel en tactisch niveau. Ruim vijf jaar heb ik als adviseur leren en ontwikkelen bij een corporate academie, leerinterventies voor managers en hun omgeving ontworpen en uitgevoerd.

Sinds 2001 coach ik managers. Coachen doe ik in één-op-éénsituaties en ook in groepsverband (managers met hun teams). Ik geef trainingen aan managers en begeleid intervisie van managers. Als projectcoach ontwerp en begeleid ik organisatie-ontwikkelingstrajecten. Voor UWV heb ik een management coachpool opgezet.

Wil jij ook de samenwerking met mij ervaren? Neem dan contact met me op voor een vrijblijvende afspraak.