Uit de praktijk: Conflictcoaching
De praktijk kent vele voorbeelden waaruit de toegevoegde waarde van (conflict)coaching blijkt. Zoek jij als werkgever of werknemer antwoord op één of meerdere van de onderstaande vragen of situaties? Wil je weten hoe ik hen help antwoord op deze vragen te vinden of hoe we samen de situaties aanpakken? Lees dan ook meer over de dienst conflictcoaching.

Ik heb alles geprobeerd maar het lijkt wel of niets werkt: ik weet niet hoe ik dit conflict moet oplossen.

Hoe voorkom ik dat een conflict onze relatie beschadigt?

Hoe doorbreek ik als leidinggevende de conflictmijdende cultuur in ons team?

Hoe doorbreek ik de machtstrijd tussen de twee kampen in mijn team?

Hoe word ik conflictvaardig?

Ik wil dat we inzien dat conflicten horen bij het normale groeiproces van elk team.

Ik wil dat we conflicten met elkaar aangaan en dat het team deze zelf oplost.

Hoe coach ik mijn teamleden zodat zij conflictvaardig worden?

Ik vind de manier waarop we met elkaar in het team omgaan beschadigend. Hoe verander ik dat?

Hoe kunnen wij beter omgaan met de verschillen in persoonlijkheden in ons team?

Ik heb het gevoel dat ik regelmatig in conflictsituaties terecht kom, hoe komt dit?

Herken jij je in bovenstaande situaties of zoek je ook het antwoord op een of meerdere vragen? Neem dan contact op met Harry van Heemskerk voor een vrijblijvend gesprek of lees meer over de dienst conflictcoaching.